Tabulka veliostí - Pánské oblečení

XS S M L XL XXL XXXL
EU 40-42 44-46 48-50 52-54 56-58 60-62 64-66
Prsa 78-85 86-93 94-101 102-109 110-117 118-125 132
Pas 66-73 74-81 82-89 90-99 100-109 110-119 128
Boky 90 98 106 110-114 118-122 126-130 136

Tabulka velikostí - Dámské oblečení

XS S M L XL XXL
EU 32-34 36-38 40-42 44-46 48-50 52-54
Prsa 74-81 82-89 90-97 98-106 107-118 119-130
Pas 59-64 65-73 74-81 82-90 91-102 103-114
Boky 84-91 92-98 99-104 105-112 113-121 122-132
Pokud jste zapomněli heslo klikněte zde
Na Váš email, Vám zašleme nově vygenerované heslo

Reklamační řád

Tento reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě www.pvc-fashion.cz. Reklamační řád blíže vymezuje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím a provozovatelem výše uvedených internetových stránek je pvc-fashion Joy Adamsonové 11, 74601, Opava, IČ: 88639754, evidován v obchodním rejstříku vedeného magistrátem města Opavy, úřadem příslušným podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) a jejích novel.
 
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
 
Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace"). Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.

Ke každému zboží je přikládána faktura (doklad o koupi), která slouží i jako dodací a záruční list, pokud tento není přibalený a potvrzený u zboží již od výrobce.

Kupujícímu, který je spotřebitelem, je doporučeno, aby při dodání zboží překontroloval, zda-li zásilka není zvnějšku poškozena či zda je kompletní. V případě dodání poškozené zásilky, jež může být předpokladem poškození i samotného dodaného zboží, nemusí takovou zásilku přebírat. Rovněž nemusí přebírat nekompletní zásilku. Do přepravních dokladů by pak měl uvést, že dodání poškozené či nekompletní zásilky bylo důvodem jejího nepřevzetí. Ve vlastním zájmu o tom současně informuje dodavatele, aby ten mohl okamžitě napravit nedostatek doručené zásilky v co nejkratším čase. Kupující má možnost veškeré své výhrady k dodané zásilce uvést do přepravních dokladů či je jinak vhodně a prokazatelně sdělit dodavateli. Pokud tak učiní, výrazně tak ulehčuje vyřízení případné pozdější reklamace zásilky, která byla poškozena přepravou nebo byla nekompletní.

Při uplatňování reklamace dodávejte reklamovanou věc kompletní včetně jejího příslušenství, jenž může být důvodem reklamované vady, nejlépe s průvodní dokumentací a nejlépe v originálním obalu. V případě, že již originálním obalem nedisponujete, zboží vhodně zabalte tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození přepravou. Reklamované zboží doporučujeme pojistit pro případ jeho ztráty při přepravě. Reklamaci můžete uplatnit pouze na adrese dodavatele.

K reklamaci nebude přijato zejména zboží: poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné, s prošlou záruční lhůtou v den uplatnění reklamace, mechanicky poškozené (roztržené, prořízlé, propálené atd.) - pokud toto poškození nevzniklo v důsledku vady věci, za kterou odpovídá prodávající , poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží, zboží poškozené neodborným servisním zásahem.
 
2. UPLATNĚNÍ REKLAMACE
 
Při reklamaci zabalte vadné zboží nejlépe do původního obalu nebo ho jinak bezpečně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a nezapomeňte přiložit kopii dokladu o koupi. Zároveň v souladu s těmito obchodními podmínkami zvolte, jaké řešení vaší reklamace požadujete. Vadné zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady  odešlete na níže uvedeno adresu. Do horního levého rohu nezapomeňte uvést Vaší zpáteční adresu. Zásilku doporučujeme pojistit. Takto připravenou zásilku zašlete prosím doporučeně na adresu: 

Naše adresa pro uplatnění reklamace je: pvc-fashion Joy Adamsonové, kontaktní osoba pověřená reklamačním řízením: Martina Víchová, reklamace@pvc-fashion.cz

Důrazně doporučujeme konzultovat na výše uvedeném emailu reklamaci před samotným odesláním zboží!

Prodávající je  povinen  spotřebiteli  vydat  písemné potvrzení  o  tom,  kdy  spotřebitel  právo  uplatnil,  co  je  obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení  o  datu  a  způsobu  vyřízení  reklamace, včetně potvrzení o provedení  opravy  a  době  jejího  trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí  reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován emailem.

 
 
3. ROZSAH ZÁRUKY
 
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.

Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem:

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
 
4. VYŘÍZENÍ REKLAMACE
 
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).